zaterdag 7 november 2015

GastDT Crealies - Create-A-Box mal Lantaarn

Vandaag laat ik jullie mijn 2de creatie zien als Gast Designer voor het Crealies blog. Deze keer heb ik de allernieuwste Box Art mal van de Lantaarn gebruikt. Dat een ontzettend leuke mal is dit weer.

Ik heb hem niet als lantaarn gemaakt, maar heb er een snoepdoosje van gemaakt. Het papier wat ik voor deze creatie heb gebruikt is de prachtige Glistening Season ljin van Pion Deisgn.


Als eerste ben ik begonnen met 6x de grootste mal uit creme cardstock te stansen. De randen heb ik ruw gemaakt met de Paper Distresser en daarna bruin gemaakt met Distress Inkt. Daarna 3x lichtblauw designpapier van Pion Design (Glistening Season) uitgestansd en 3x designpapier met een winterlandschap erop uitgestansd. Dit heb ik op de grote vlakken geplakt.

Stansmal - Crealies - Create-A-Box - Lantaarn 

Bij de vlakken met het lichtblauwe designpapier heb ik de kleinste mal er weer opgelegd en dit door de stansmachine gedraaid waardoor je een opening krijgt in je doosje.
Hierachter heb ik een stukje mica geplakt. Op deze manier krijg je dus 3 open vakjes en 3 dichte vakjes.



Bij de bovenkant heb ik "deksel" niet vastgeplakt zodat je de chocolaatjes er ook weer makkelijk uit kan halen :-)
Het doosje heb ik vastgeplakt op een papieren Doily, deze is gemaakt met de nieuwste Doily mal van Noor! Design. Omdat de chocolaatjes vrij zwaar zijn heb ik het op deze manier goed vastgeplakt.

Op de dichte zijdes heb ik nog wat ijskristallen geplakt, deze zijn gemaakt met de Duo Dies nummer 3.


Achter de bloementoef zie je nog de nieuwe Decorette stans nummer 13  (sterren in elkaar) en ook wat takjes die gestansd zijn met de Creative shapes nummer 21.

De randen van het designpapier zijn bestempeld met de Bits & Pieces stempels (nummer 3 en 7)
Rondom heb ik nog wat bolletjeslint geplakt voor de afwerking.

Ik hoop dat ik jullie met deze 2de creatie als Gastdesigner ook weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


Stansmal - Crealies - Create-A-Box - Lantaarn Stansmal - Crealies - Decorette no 13 - Sterren in elkaar Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 03 Crackle Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic  Stansmal - Crealies Duo Die - no. 3 sneeuwvlok CLDD03 Stansmal - Crealies - Creative Shapes - no 21 fijne takjes  Sneeuwbolletjes Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Doilie rond  Scrappapier Pion Design - Glistening Season - Peacefulness Joy! Crafts - Transparante sheets A4


1 opmerking:

  1. Geweldig leuk en idd, kan ook als snoepdoosje gebruikt worden. Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX