zondag 23 augustus 2015

MDF Kruiwagen Studio Light

Vandaag laat ik jullie maar weer een MDF project zien. Dit keer heb ik de kruiwagen van Studio Light gemaakt met de prachtige lijn van de La Provence.



Het papier en de afbeeldingen zoals het hekje / trap etc zitten allemaal bij in het pakket. Ik heb de kruiwagen op de MDF Essentials ovaal van Dutch Doobadoo geplakt. Die vormen zijn echt ideaal om leuke tafereeltjes te maken. Op het MDF heb ik wat decoratiemos van Rayher geplakt.


Ook binnenin de kruiwagen heb ik nog wat stansplaatjes geplakt. Bovenop de kruiwagen zie je de mooie klimop, deze is gemaakt met de Trailing Ivy stans van Creative Expressions. Dit is echt 1 van mijn favoriete blaadjesstansen op moment.


Het meisje is een ingekleurd stansvel van The Hobby House - Silver Fairy. Deze heb ik netjes uitgeknipt en voor de kruiwagen geplakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wil je deze kruiwagen graag in het echt bewonderen? A.s. week is hij te zien op stand B203 in Den Bosch. En na de beurs is hij uiteraard in onze eigen winkel te bekijken.

Ik wens jullie nog een hele fijne en gezellige avond. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Studio Light - La Procence - MDF Kruiwagen - MDFLP29 Stansmal Creative Expressions - Craft Dies - Trailing Ivy Stansvel THH Wee Stamps - Silver Fairy Dutch Doobadoo - MDF Art - Essentials ovaal  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX