donderdag 20 augustus 2015

Krukje van de Action gepimpt

Vandaag laat ik jullie weer eens een haakproject zien. Ik vind het heerlijk om 's avonds lekker languit op de bank te liggen haken :-)

Ik heb nog een enorme lange "to-do" list met haken. Heb op internet al zoveel leuk ideetjes gezien die ik ook graag wil maken. 1 van die dingen is een krukje omhaken. Ik heb hiervoor een krukje bij de Action gehaald.


Het patroon hiervoor heb ik gevonden op de website van ByPetra:

Ik heb hiervoor het garen van Katia gebruikt, de Merino Baby. Dit is een heerlijke zachte draad. Deze heb ik op naald 3,5 gehaakt.
Je houd op het einde nog best veel garen over, dus ik denk dat ik er tzt ook nog een klein kussentje bij ga haken!

De gebruikte kleuren zijn:
70, 73, 74 en 75.

Breiwol Katia - Merino Baby - Kleur 70 Breiwol Katia - Merino Baby - Kleur 73 Breiwol Katia - Merino Baby - Kleur 74 Breiwol Katia - Merino Baby - Kleur 75


Vond het echt een super leuk project om te maken en was ook best snel klaar.

Willen jullie ook graag een keer gezellig meehaken in de winkel? Op zaterdag 5 september gaan we weer gezellig haken in de winkel:



Opgeven kan via deze link:

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi hoesje voor de kruk en pracht kleuren ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Jenine! Erg mooie kleuren ook, het krukje fleurt er helemaal van op.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX