maandag 20 juli 2015

HobbyVision Challenge #41 - Zomer

Vandaag gaat er op ons HobbyVision Design Team blog weer een nieuwe challenge van start. Deze keer als thema: Zomer.

Dat is voor deze periode toch helemaal geen moeilijke opdracht toch? ;-)
En juist omdat het zomer is laten we de challenge iets langer doorlopen, namelijk 2 maand, omdat de meesten nu toch weg zijn of iets minder freubelen.

Je kan je creatie dus tot 18 september op ons HobbyVision blog plaatsen.

Hier een collage van mijn zomerse creatie:


Ik heb het nieuwe MDF Seashells Guirlande set van Studio Light hiervoor gebruikt. In dit pakket zit het MDF, het designpapier en de plaatjes. Zelf heb ik nog wat stansjes etc eraan toegevoegd voor de afwerking.


Ik heb de schelpen vastgemaakt met jute touw en bovenaan een strik gemaakt.
Op de achtergrond heb ik de stempels van Studio Light gebruikt.



Ook zie je onder het 3D plaatje wat softboard art figuren "Zeeleven" van Rive-Creatief. Dit merk hebben wij sinds kort in de winkel en heel echt heel leuke spullen. De randen heb ik wat bruin aangezet met Distress Inkt.


Op de 2de schelp heb ik diverse stansjes van Noor! Design gebruikt uit de Under the Sea collectie van vorig jaar. Het zeepaardje blijft toch ook echt super leuk hé?


Onder het 3D plaatje heb ik nog wat grasvezel gedaan om het geheel iets meer "body" te geven. Ook heb ik op de schelp nog wat echte schelpjes geplakt.


Op de laatste schelp kan je wel goed zien dat ik rondom de randen nog lichtjes heb bestempeld met de Bits & Pieces stempel van Crealies.
Ook heb ik de mooie golvenrand van Noor! Design gebruikt en een stuk visnet.

De druppels heb ik gestempeld met de stempels van Studio Light.



Hier voor een foto hoe het geheel eruit ziet. Ik denk dat ik deze maar op mijn eigen kamer ga hangen :-)

Doen jullie gezellig mee met de challenge? Op ons HobbyVision Design team blog lees je er meer over:
http://hobbyvisiondt.blogspot.com

Ik heb nu ook even een kleine blogpauze. Ook heel even uitrusten en genieten van een kleine vakantie. Begin augustus zal ik weer nieuwe creaties op mijn blog plaatsen.
Wens jullie allemaal een hele fijne vakantie!




De gebruikte materialen kan je bestellen via in onze webwinkel www.hobbyvision.nl 

MDF pakket Studio Light - Seashells Guirlande Set  Clearstamp Studio Light - Summer at the Beach nr.109Rive-Creatief - Zeeleven assortie Joy! Crafts - Cutting & Embossing & Stencil - krab - zeepaardje Joy! Crafts - Cutting & Embossing & Stencil - schelp - zeester - schelphoorn Joy! Crafts - Cutting & Embossing & Stencil - wave - rand golven Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 27 Grunge  Decorative Fishnet - Neutral

1 opmerking:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX