zaterdag 9 mei 2015

HobbyVision Challenge #38: Spring

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met het prachtige papier uit het Botanical paperpad van Noor! Design. Wat een heerlijke frisse tintjes hé?

Ik heb er dus ook een voorjaarskaartje mee gemaakt. Heb je ook zin om een voorjaarskaartje te maken? Doe dan mee met onze HobbyVision Challenge, daar is het thema deze maand namelijk Voorjaar. Je kan nog meedoen t/m 18 mei en je maak weer kans op een waardebon twv € 10,00 die bij HobbyVision te besteden is.



Ik heb de basis gemaakt met een Shape Art mal van Dutch Doobadoo. Deze heb ik nagetekend op Kraft Cardstock en op Papicolor Caramel en netjes uitgeknipt. De randen heb ik bewerkt met de Paper Distresser en de Crackle Paint - White.



Rechts onder een flinke bloementoef gemaakt, achter de bloementoef zie je de Vintage Flourishes tak 6003/0038.

Wat is het Vintage plaatje lief hé? Deze komt uit een Paper & Pictures blok Spring. 
Aan de zijkant heb ik de tekst "Gefeliciteerd" geplakt, dit is gemaakt met de Tiny Words stans van Joy! Crafts.


Het nieuwe hart met vlinder heb ik ook verwerkt op deze kaart, deze heb ik achter het Vintage plaatje geplakt. Ook zie je de nieuwe blauwe vierkante mal, deze heb ik uit Kraft Cardstock gestanst.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.

P.S. Vergeten jullie de Challenge niet? Klik op onderstaande button en je komt uit bij onze HV Challenge:

HobbyVision Challenge





Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauw mal - Vierkant + 2 hoekjes Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Open Hart met vlinder Noor! Design -  Vintage Flourishes - Blad 2Noor! Design - Paperboc 15 x 30 cm - Botanical Noor! Design - Paper & Pictures - Spring Dutch Doobadoo - Shape Art - 103 Dutch Doobadoo - Soft Board A5 - Honeycomb Papicolor Original - Scrap - 26 Caramel Joy! Crafts - Cutting & Embossingstencil - Tiny Words 1 DecoArt Media - Crackle Paint White Paper Distresser - Tim Holtz 

1 opmerking:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX