dinsdag 3 maart 2015

Sketch Challenge #2

Na het grote succes van de eerste Sketch it Challenge op ons Dutch Doobadoo blog zijn we nu gestart met de 2de Challenge.
Deze keer is het de opdracht om iets te maken met de Shape Art - Label Mirror.

Heb je deze nog niet? En wil je toch graag meedoen? Dan is deze Shape Art label deze week ook volop verkrijgbaar bij onze stand op de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen in Den Bosch. Wij hebben stand B203.

Deze Shape Art label is trouwens ook 1 van de artikelen van de boodschappenlijst van de volgende SOL die gehouden wordt op vrijdag 27 maart. Ook de Kraft bankjes staan dan op de boodschappenlijst, ook die zullen wij volop bij ons hebben.


Nu over naar de kaart die ik gemaakt heb aan de hand van de Sketch Challenge.


De label heb ik op Kraft cardstock nagetekend en daarna uitgeknipt. De randen bewerkt met Crackle Paint wit. Het gebruikte designpapier is van Noor! Design - Paperblok Spring A5. Deze heeft zulke mooie kleurtjes.


Het Vintage plaatje is van Nellie Snellen, NEVI053. Ik heb het strookje wat eigenlijk rechts onder hoort verplaatst naar links boven, daar kwam hij net iets mooier uit. Daarvoor heb ik de Banner stans 6002/0386 gebruikt en daarop een tekst gestempeld met de clearstamp 6410/0338.

Aan de kleine label heb ik een strik van Tule gemaakt met daarin 2 kleine stukjes parelsnoer verwerkt.

Links over heb ik nog de cardboard art pijlen verwerkt, hierop heb ik een kleine paper art vlinder geplakt.

Ook zie je nog de prachtige mal 6002/0357 onderlangs.


Een flinke bloementoef mag natuurlijk ook niet ontbreken op het kaartje. Achter de bloementoef zie je nog de Vintage Flourishes takjes 6003/0032 verwerkt.

Doen jullie mee met de Challenge? Jullie hebben tot eind van de maand de tijd om iets leuks hiervoor te maken.

Bekijk hier alle informatie voor de challenge:



Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.




ScrapBerry`s - Skeleton leaves - set of 8 - 2 colour mixed brownsKnipvel Nellie Snellen - NEVI053 - Vintage girls Parelsnoer - wit - 3mm Rayher - Parelspray - 72 delig Clayre & Eef - Kant op kaart - LI070L - 88cm  DecoArt Media - Crackle Paint White




1 opmerking:

  1. Wauwwww wat is dit een mooi tag zeg! Heel romantisch! Supersss! Lieve groetjes,. Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX