donderdag 30 oktober 2014

Dutch Doobadoo - Shape Art Window

Is hij niet ontzettend mooi, de nieuwe Shape Art mal Window van Dutch Doobadoo?
Ik heb de mal nagetekend op Kraft cardstock en netjes uitgeknipt. 
Achter het raam een herfstachtergrond geplakt, deze heb ik via Google opgezocht en uitgeprint ;-)


Op de deurtjes heb ik het houtpapier van Noor! Design geplakt. Op de deurtjes nog wat "Loose Bricks" van Dutch Doobadoo verwerkt. Deze heb ik bewerkt met Distress Inkt.

Voor de basis van de kaart heb ik papier gebruikt uit het nieuwe Autumn paperpad 6011/0309 van Noor! Design.


Het plaatje is van The Hobby House - My Little Garden. Ik heb haar netjes uitgeknipt.
Voor het raam heb ik de Kraft bankjes van Dutch Doobadoo geplakt. Hier heb ik wat Fran-táge Seasonal opgestrooid en verhit met de heattool.

De paddenstoelenrand 6002/0317 past ook perfect dit kaartje. De stipjes zijn gemaakt met de Pontura White.


De blaadjes 6002/0333 en 6002/0331 heb ik bewerkt met diverse kleuren Distress inkt. Op de nerfjes heb ik wat Pontura Kristal helder gebruikt. Dit geeft een erg mooi effect.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.

Liefs Jenine xXx



Stansvel THH Elisabeth Bell - My Little Garden Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Chunky Metallic Seasonal Nellies Choice - Pearlmaker wit - PON001 Nellies Choice - Pearlmaker kristalhelder - PON015Lint Oak ribbon mos 38MM - per meter 



3 opmerkingen:


  1. Mooi tafereeltje wat er heel gezellig uit ziet ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit Jenine, het is een leuk voorbeeld voor iedereen die van Dutch Doobadoo houd, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow, this is amazing. Fab work! Hugs! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX