woensdag 1 oktober 2014

Blophop - Spotlight Happy Baby

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag onze collectie Happy Baby eens uitlichten, want jullie maken vast wel geboorte kaartjes en misschien zelfs wel kraamcadeautjes.


Zoals je ziet is het een compleet programma met designpapier, stempels en stansen zowel voor jongetjes als voor meisjes.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 oktober t/m 3 oktober  langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. Als je mee loopt maak je kans op deze producten: 



Dit zijn alle designteam members waar je langs mag hoppen en een leuke reactie mag achter laten:

Jenine (je bent nu hier)
Noor! Design

Dit zijn mijn uitwerkingen. Ik heb met de Baby Boy en met de Baby Girl lijn wat gemaakt.


Als eerste laat ik jullie een kaartje zien. Het papier komt uit een paperpad Baby Boy 6011/0024. Ik heb de volgende 3 stansjes aan een waslijntje gehangen: broekje: 6002/0211, broekpakje: 6002/0208 en overhemd 6002/0210

Verder in het midden een ronde Nestabilitie en een geschulpte Nestabilitie. De ooievaar is een stempel van Magnolia.
De tekst "Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon" 6410/0021 heb ik uitgestansd met de labelstans 6002/0142 en met een lintje op de kaart geregen.


Kijk eens hoe leuk je de kleertjes met kleine wasknijpertjes aan de kaart kan hangen.

Voor de Baby Girl heb ik een Kraft doosje van Kimya gepimpt en daarin een rompertje verpakt. Zo kan je zien dat je met deze lijn ook super leuke kraamcadeautjes kan maken. Hiervoor heb ik het paperpadje 6011/0023 gebruikt.


Bovenaan een jute touwtje als "waslijn" gemaakt, daar de babyschoentjes 6002/0217 doorheen geregen en het jurkje 6002/0213 met 2 kleine wasknijpertjes vastgemaakt.
Onderlangs een lintje van Rosa Dotje vastgeplakt en hier de label 6002/0142 doorheen geregen. In het midden een tekst gemaakt met stempelset 6410/0013.

Ik hoop dat ik jullie met deze babycreaties weer kan inspireren.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx


23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en doosje met de mooie stansjes van Noor. Ziet er prachtig uit. Altijd leuk om te krijgen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel schattig kaartje
    en zo leuk dat doosje voor het cadeautje te geven.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jenine,
    ik dacht: ah, de eerste babykaart voor een jongen in de bloghop. En hij is heel gaaf! En toch kon je het niet laten om ook iets voor een meisje te maken. Het doosje is echt een juweeltje! Dat zal een tijd op de babykamer blijven staan als je zoiets cadeau doet!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje leuk met de was lijn zo
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie creaties heb je gemaakt groetjes vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door jouw bericht op facebook kwam ik achter deze bloghop. Ik vind jouw uitwerking zo ontzettend leuk, heb hem in mijn inspiratiemap opgeslagen. Super!

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Hoi Jenine,

    Echt heel erg mooi gemaakt,
    ook zo gezellig, leuk om te geven toch ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I thought it was going to be some boring old publish, but it really compensated for my time. I will post a link to this page on my blog page. I'm confident my visitors will come across that very useful...Why Cardsharing is the best option For Watching HD TV?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige stijl kaart en doosje, ik vind dit echt heel mooi. Zeer goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee echte Jenine creaties....hoef je niet te vertellen dat ik een fan daarvan ben! SUPER weer en wat leuk dat doosje van Kimya....moet straks weer veel uitgeven merk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee die waslijntjes. Heel mooi resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw ! geweldig je kaart en doosje ,super schattig !

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow! Wat heb je een mooie dingen gemaakt! Echt prachtig!
    Ik wist zelf niet goed wat ik met het papier aan moest, maar dit geeft echt veel inspiratie!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige kaarten Jenine. Je hebt hele leuke ideëen toegepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtidee en zowel voor jongen als meisje, knap hoor
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige creaties heb je ervan gemaakt Jenine. De mallen blijven ook erg leuk om mee te combineren. Mooie details erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk gedaan met de babykleertjes aan een waslijntje Jenine.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beide creaties super Jenine! Die waslijn vind ik ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat een schattige creaties! Daar gaan mijn handen meteen van jeuken.
    Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk gevonden dat waslijntje zo... En ook leuk met een kadootje, zoals je tweede creatie. Schitterend gemaakt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohh wat leuk zo met dat waslijntje. Heel mooi gemaakt!!
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX