zaterdag 5 juli 2014

CandiBean - Sunflower Daisy

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met 1 van de nieuwe CandiBean stempels, de Sunflower Daisy. Deze heb ik ingekleurd met de l"Aquarelle.

Het designpapier wat ik bij deze kaart heb gebruikt is van Maja Design - Coffee in the Arbour.


Rechts boven heb ik de nieuwe 8punt mal 6002/0358 verwerkt, hij is toch wel super mooi zo. Links achter de bloementoef en rechts naast de bij heb ik nog de nieuwe swirl 6002/0359 verwerkt. Boven de swirl rechts zit nog een bij, die is gemaakt van klei. (Royal Icons)

Aan de linkerkant bij de bloementoef zijn nog de nieuwe blaadjes 6002/0331 verwerkt.

Hier een close-up van het ingekleurde plaatje, de kleuren komen binnenkort weer op het blog van Sennelier.


Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren.
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Ik ben heerlijk 2 dagen vrij (luxe voor mij), dus ga lekker aan de slag met een online Copic Cursus van Alyce Keegan. 




Wens jullie nog een fijn en gezellig weekend.
Liefs Jenine xXx

CandiBean stamp - Sunflower Daisy  Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - 8punt stencil Cutting & Embossing stencil - Vintage Borders - Swirl Cutting & Embossing stencil - Blad 1Plaid - Mod Molds - Royal icons

2 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX