vrijdag 4 april 2014

Bella with Presents

Vandaag laat ik jullie een vrolijk kaartje zien, het stempeltje is van Wild Rose Studio's - Bella with Presents.
Ik heb Bella ingekleurd met de l'Aquarelle van Sennelier.


De basis is een nieuwe Shape Art mal 470.713.010 van Dutch Doobadoo. Deze heb ik overgetekend op Kraft krijtwit 001446/0710 van CraftEmotions.
Dit witte Kraftpapier heeft wat zwarte "spikkels" in het papier, ziet er erg mooi uit.

Daarop designpapier uit het nieuwe Folklore paperpad 118040/0103 van CraftEmotions.

Achter het stempelafdrukje heb ik de ronde mal 6002/0303 gebruikt.
De tekst komt van de stempelset school 6410/0082. Deze is gestempeld met Memento London Fog en daarna netjes uitgeknipt.

De cadeautjes zijn nieuwe stansjes 6002/0350 van Noor! Design, die passen perfect bij dit stempeltje.
Onderlangs nog een grasrandje gebruikt.

De kaart staat op een kaartenstandaard van Joy! Crafts.

Rondom het afdrukje heb ik wat Fran-táge Shabby White gedaan.
De gebruikte kleuren komen binnenkort op het blog van Sennelier te staan.


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Gaan er van jullie nog wat naar het Art Specially Event in Nijkerk?
Ik ga er zelf morgen even naartoe, heb er erg veel zin in!

Liefs Jenine xXx




5 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX